Pagini

luni, 17 octombrie 2022

eu sunt Sonia - a

da-le tot ce ai
stele cer cerberi
da-le diminețile tale
un castel fara chei
da-le marea și toți regii pământului
da-le speranța și uitare
aici vor găsi totul
și toate îi vor găsi

eu sunt Sonia
duc pe umeri frumosul din lume
eu sunt Sonia
am timp și vele
în mine e un ocean
un surd
în mine e libertate

eu sunt Sonia
în mine taximetriștii din Minsk
și Matei și dinozaurii

eu sunt Sonia 
un mâcelar un ucigaș
las toate florile monstera să trăiască

eu sunt Sonia
sunt aproape de barieră trec de ea
aproape de mine trec de mine
sunt un star
o pisică de mare
marea
o minune
gerul și poveștile de dragoste

eu sunt Sonia 
sunt Dumnezeul bun
melcul într-o foaie de salată
întunericul și ce e după
animalele de la adăpost

eu sunt Sonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...