Pagini

miercuri, 19 octombrie 2022

calea ferată 1

din casa de piatră și din calea ferată
dintr-un păun ies bijuteriile
din tine ies artificii și în fiecare zi e anul nou
stăm la șase
ai oase moi și zâmbet de copil
eu mai sunt uneori debil
nu ne luăm în serios
tot ce scriu e de folos
cireșe și stinghii foc mare
îmi pare că pot să fac din culorile astea un sfert de zare
surd culeg ce mai e
îmi numeri visele
am alamă și tinctură de iod
sprijinim podul pasarab când te pui de-acord
așa să fie, îți zic
așa să fie
și timpul să plece de pe câmpie
așa să fie, îmi zic
așa să fie
și timpul să plece de pe câmpie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...