Pagini

duminică, 30 octombrie 2022

calea ferată 2: în nopți cu asfalt

în nopți cu asfalt
soldații ne iau cu asalt

capul pisicii
e sfârsitul durerii și-al fricii

iarna polară
mă face să uit de bani și de fală

plictisit de sacrificii
îmi iau stele pe băț și covrigi de la nenea Gigi

aici e capătul universului
alfa și omega
nunta care durează două săptămâni 
regina din vis
pofta de scris 

cineva mă servește cu un ceai
am mâinile și capul de evantai

mă uit la tine 
amfibia așteaptă ceva de la mine 

se anunță circul
noi stăm în poduri și pe acoperiș cu gândul la bunicul

o floare pentru tine
zâmbești și mulțumești cu ochi pe care nu-i putem zări în mulțime 

trec ani
trec cutremure
zile cu soț
băuturile noastre așteaptă în baloți
la radio e pace
adesea facem doar ce ne place

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...