Pagini

luni, 24 octombrie 2022

s. #2

suntem într-un lift imens cât o cameră
în fucking new york
în lift e jazz din ăla care nu-mi place dar nu mai contează
tu ești împreună cu ea
te iubește ca pe-o grupă de stele 
și tu o iubești și nu mai vrei să pleci
să mori să fii altceva decât un băiat cuminte

ninge
ne sunt acoperite capetele
mâinile
picioarele și ce mai e
dar în piepturile noastre e cald
râdem și sar din noi bucăți de zăpadă
nu mergem niciunde
dar nu ne oprim pentru următoarele câteva ore

am picioare noi
și răbdare
și uimire continuă

am luat tristețea și am aruncat-o într-un gunoi la marginea străzii
unde n-o va găsi nimeni
nici cerșetorii nici gunoierii nici copiii orașului

sughit a uitare
din turn cântă Faure
trecem pe la el 
zice bună seara copii, am ceva pentru voi, ce bine v-ați venit
vedeți 
de aici de sus totul se vede mai bine
dar și de jos se vede
acolo au plăcinte cu mere, căței
florării și cutii cu cadouri

am mai puțini ani decât acum
aș putea să nu am glas pentru că nu e nimic de zis
aș putea să nu am brațe, pentru că nu e nimic de prins

toți oamenii singuri au acum pe cineva
nimeni nu se mai plânge de moarte sau de boală
și vom sta așa cel puțin o sută de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...