Pagini

duminică, 30 octombrie 2022

mă caută un urs polar

mă caută un urs polar
mă caută la măcelar
mă caută în vama patru
mă caută pe la portari

pe un vapor pe la ghețar
mă caută la mama acasă
mă caută la tata-n grădini
toți ceilalți urși știu că-i pasă

mă caută și nu mă găsește 
suspin
bea sticle de vin albine nectar
mă caută și nu mă găsește 

dar caută și iarna
și-n capete caută
mă caută în amintiri
mă caută pe la vecini

mă caută un urs polar
mă caută la măcelar
mă caută în vama veche
mă caută pe la portari
dar la poli mi s-a spus că nu mă mai caută

a fost o dată un urs polar
care-a fugit de-acasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...