Pagini

sâmbătă, 29 octombrie 2022

de câine

am crescut într-o burtă de câine
am stat acolo multe anotimpuri
a trecut și circ și moarte 
și mama și tata
și cerșetorii cu ochi deschiși 

a trecut anii
am crescut mare până la soare
voie bună peste lună
am iubit neștiutor
avionaș fără motor 
am iubit de noapte bună
am călcat viile
vina
vulturul nevinovat 

acesta este trupul meu
acesta este un bilet de încurajare
un tată nou-nouț
care nu vrea nimic în schimb

ana trage aer în piept
vede târgul de pe coline
fură un inel când e căldura aia mare
și pleacă în primul șir de vagoane.

îi străluceac ochii doi
tare frumos îi străluceac 
nu se grăbește 
pentru că știe cine e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...