Pagini

sâmbătă, 29 octombrie 2022

#

sunt tot soiul de cuvinte și amărăciuni pe limba celui mai tânăr pește 
nu vrei să fii ca el, băiete

sunt tot felul de cvartete
luminițe și fractali
am mai multe mâini curate decât au îngrijitorii
de la casele cu cai

acesta este un castel de nisip
acesta un ansamblu nemaipomenit
aceasta e o poezie nesfârșită

patria mea 
pulpele mele de bărbat
gândurile mele de fată

am o semilună în jurul gâtului
îmi arată drumul 
îmi vorbește ca de la stea la stea 
și ar vrea ca ăsta să fie secretul nostru
măcar până dau frunzele copacului ăsta roșu și obișnuit cu schimbările și cu lumea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...