Pagini

sâmbătă, 1 octombrie 2022

sleepless nights IV

văd tinerii căutând
pe fiecare stradă
un elixir o petrecere
sau măcar ceva care să
ia un pic din durere

puțini reușesc pentru că
liniștea e un animal rar aici
vine neinvitat
când vrea el
când faci ce trebuie să faci

văd orașul cum respiră ușor pierdut
strigă, mama
ce e ăla un monstru?
strigă, hei, tu, nu mă lăsa aici
nu fă să fie totul doar despre tine

mi-am dorit să fiu altceva
iar acum haina asta e grea
udă și nici măcar
n-am cusut-o eu

așa e-n tenis
te trezești dimineața
faci un duș
uiți racheta acasă
te întorci din drum
în fine ajungi
unde trebuie să ajungi
ca să pricepi că tu de fapt ești altundeva
demontezi cu totul alte mașinării

iei racheta în mână
te concentrezi
lovești
dar asta nu spune nimic despre tine
după încă câteva lovituri
și corpul tău știe ce are de făcut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...