Pagini

miercuri, 30 iunie 2010

Pentru că tu nu ştii

Chemările femeilor ce se îndeletnicesc cu poezia,  
Au efectul unui tertium non datur despre care
Mi se pare c-am mai vorbit.
  
Au o neputinţă faţă de care te-ai lega
Pentru cel puţin două vieţi.  
Să-nveţi să cumperi flori, ciocolată
Şi să faci nodul ăla bine.  
  
Un pick-up nu
Se strică niciodată, iubitule.
Un acoperiş bine sudat ne poate feri pe amândoi
De viitura cuvintelor.  
  
Într-o păcălire a simţurilor scriu  
Pe braţele fiecărei femei cu care
Nu m-am culcat încă.

Eu prefer să dorm pe podea, lângă calorifer.  
De-acolo pot privi spre orbite...
  
Chemările lor se aseamănă cu mine acum,
Cu scâncetul Scandinaviei.
Despre bărbatul poet de asemena cred c-am vorbit
Anul trecut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...