Pagini

vineri, 18 iunie 2010

Făuritorul de vise

Printr-o fantă ne-nfruntă cu patos şi parcă
Îl văd cu-alţi ochi decât ai mei.  
Mirosul acru, florile de tei, păsări ce vor să strice cuibul păcătos.
  
Mă-mpuşcă-n piept,  
Înnoadă-o coastă,
Râd, din carnea mea
Eva e o pierdere  
De vreme.
  
E prea târziu şi-mi geme pe sub piele,
Pe sub oase boeme îmi umblă,
Nimeni nu ştie.  
Îmi călca pe pedalele inimii să mă grăbesc.
Scobesc în cărţi şi nu găsesc nimic.  
  
Risipim bobi mari pe străzi să pară că din noi  
Răsare viaţa.
Doi porumbei îngurgitează tot.
  
Privind-o printr-o fantă încep să cred
În Dumnezeu.
Poruncitor îmi săpa-n braţe gândul cu
Ridică-te
Si mergi!
  
Magii şi-au tăiat craca
De sub picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...