Pagini

duminică, 27 iunie 2010

Always with me,always with you

Te-aş fi cunoscut pe Satriani,  
Am fi-ncercat mâncare chinezească,
Iaurt în care să suflăm
Şi îngheţată
De vanilie.  
  
Pentru că da, iubirea trece şi prin stomac.  
Te-aş întreba:  
"Şi, ce-ţi mai fac fluturii?"
Mi-ai zâmbi în felul ăla numai al tău.
Toate femeile ar zâmbi (în felul ăla numai al lor)
La poveştile despre fluturi.
  
Ai fost vreodată la un bal?!
Nu,tu nu puteai fi cenuşăreasa.  
Mă tot gândesc de câteva luni şi nu,  
Nu te-aş putea ascunde în nicio poveste pentru copii.
  
Poate pentru că el a plecat.  
Poate pentru că tu ai plecat.  
Poate pentru că ştiu că cel puţin tu, îl mai cauţi.  
Pentru că îţi plac păcatele.
  
Pentru asta nu te-am cunoscut pe Satriani,  
Nu am mâncat nici folosind beţişoare chinezeşti -noi n-am putea-
Şi nici iaurt în care să suflăm.
  
  
Pentru că, da, iubirea...trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...