Pagini

marți, 15 septembrie 2009

Steagul alb - cantabil

Nu mai încap în capul tău
Nu mai încap în capul meu
Nu mai încap în niciun cap de femeie. (x2)

Nu mai încap cu niciun chip
Nici în scrisori,
Nici în cafelele la plic,
Nici într-o listă de-așteptare.

Mă vreau uitat,
Mă vreau hulit,
Mă vreau gonit și aruncat.

Și torturat,
Deloc iubit,
In cercuri vii ce vin încet să fiu lăsat,
La mila celui înarmat cu pulbere și sare.

Numai în cap să pot să stau,
Să văd pe dos, să vad un univers întors,
Numai așa aș vrea să fiu,
Puștiul rebel cu mâna dreaptă la chipiu.

Nu mai încap în basme și povești,
Nu mai încap în vise de fecioară,
Nu mai încap în lacrimile ce-mi sădești
Nu mai încap în niciun cap de femeie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...