Pagini

marți, 1 septembrie 2009

Carii

Se întamplă ceva sus, iar.
Am potop,
Am un nor negru,
O eclipsă totală,
Un ziar,
Curioși să surprindă momentul
Și o singură întrebare.
Oare tu?

Mi-au udat topuri întregi,
Carti de care-ți place să te legi,
Romane pe care nu le-am început încă,
Hainele cele bune,
Și singura fotogafie cu noi.

O să trimit, în fine, un porumbel
Să verifice el starea vremii,
Să faca o prognoză a vieții noastre împreună
Și să-mi spună ce e de făcut.

Ce iau cu mine?
Ce să păstrez?
Ce să uit?
Ce cedez?

Te vom găsi pe mare-ți spun
Și te vom lua cu noi
Într-o călătorie-n doi
Pe care n-ai (să poți) s-o uiți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...