Pagini

sâmbătă, 5 martie 2011

Minus treizeci şi trei sau cum trăiam acum (fix) o lună de zile

II.


Azi mâinile mele mă trişează
O mână îmi cade greu, altă mână îmi citeşte, cealaltă
Şade pe frunte fixă şi sigură.
E acolo să anihileze orice posibil început
De gripă, orice posibil început de răceală între  
Jumătate din sufletul meu şi jumătate
Din sufletul tău.  
  
Azi mâinile mele mă trişează
O mână îmi spune bună dimineaţa, aceeaşi altă mână îmi citeşte neobosită şi calmă
Acolo, acolo şi acolo.
Iar trenul nu-şi mai găseşte drumul spre casă  
Iar el nu-şi mai găseşte drumul spre carne
Şi din nou, e bine
Şi din nou e linişte
--  

Primul culoar
Pe dreapta
La litera S mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...