Pagini

luni, 28 martie 2011

Încă trăiesc

Sunt eu ori nu sunt eu
e mâna mea, e mâna ce mi-ai sădit-o  
într-o noapte cu stele la purtător.

Sunt eu ori nu sunt eu
e capul meu încredinţând că va-aştepta
oricât.

De m-aş regăsi o dată, urlă piciorul drept.
De m-aş regăsi o dată, strigă stângul.
E târziu şi telefoanele au dispărut cu totul de pe planeta asta
Pe care nu o mai udă nimeni.

Bună dimineaţa, noapte
Bună dimineaţa, zi
Bună să-ţi fie inima
Amin şi să dormim pentru puţin
Poate că cineva ne va trezi  
Poate că cineva ne va aduce înapoi
Să ne-amintim ce n-am trăit decât pentru puţin  
Să-ţi iei la revedere
Să nu te mai întorci niciodată acolo.

Cheile se pierd în fiecare săptămână în mormanul asta incomensurabil
De cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...