Pagini

duminică, 27 februarie 2011

Opt-şi-încă ceva

Cu burţile goale scriem ca ultimii nebuni de pe lumea asta ce-a dispărut o dată cu şosetele-până-la-genunchi
Opt-şi-încă-ceva
Cea mai urâtă beznă e aia-n care nu ştii cine-ţi ţine mâinile peste ochi şi zice "Ghici cine-i!"
Dar peste ochii mei nu pune nimeni mâinile
Ordine de sus.
Întrebarea aia cu de-ce sau cu sensu-vieţii
Fiecare cu muntele lui
S-o luăm pe scurtătură
Încă n-am aflat cine-mi toarnă somn în pahare
Încă n-am aflat cine opreşte îngerii la poarta sufletului meu şi-i trimite-napoi
La porţile altor suflete.  
Dă-mi vocală aia, e-ntre cărţi.  
Azi furăm tablouri cu zerouri multe pe rama de jos
Le facem praf şi pulbere cât ai zice "loveşte"
Cât ai zice obrazul-celălalt.  
Nu-cred-că-mă-mai-poţi-lovi-o-dată.  
Dă-mi o ţigare. Nu tu. Reggae-sau-altceva.
Cum e să nu găseşti drumul spre casă.  
Ştii povestea aia cu copiii arşi în cuptor şi firimiturile de pâine?
Şi ce dacă?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...