Pagini

vineri, 4 februarie 2011

Le-am dat cam pentru tot un pumn de galbeni dintr-aceia noi - mi-au dat rest... un poem!

Astea-s frigurile pierderii cu numărul o mie.
Învie îngerii şi din sicrie,
Le cer celor rămaşi un altul loc de veci.  
Ce treci aşa far' să priveşti?
Ce-ţi stau sprâncenele atât de sus?
  
O lumânare nouă şi-un surâs,
O voce caldă-mi spune "Nu mai pot să scriu."
O gură veche mă întreabă dacă l-am citit.
Acum e timpul pentru rău.  
Acum şi altcândva nimic.  
  
Îmi torn pleoapele tale peste grumazul ce arată daca-s viu.
Un aer greu, un abur: "Par de neatins."
Încet, cu ochiul suspectând închis,  
Am dat peste un cufăr cu minunaţii.  
  
Ia-mi mână de pe sloavele acestea arămii,  
De suflet ai în piept şi nu tăciuni.  
Din când în când hai, adă-mi lemn de foc
Să nu mai ard în sobe doar ciulini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...