Pagini

luni, 14 februarie 2011

diez 1

Am vrut să-ţi citesc poemul ăla despre starea vremii a lui Herciu
Şi încă unul -nu ştiu despre ce
Despre iubire - un fel de iubire comună, melancolică,  
Exact ca atunci când te doare stomacul şi n-ai nimic în frigider
Şi nici în inimă.  
  
Încerc să fiu cel mai bun om din viaţa mea  
Şi-o dau în bară, iremediabil, în fiecare dimineaţă.  
Nu, dimineţile nu pot fi salvate şi nu,  
Nu poţi face nimic pentru asta.  
  
Dacă m-ai vedea cum alerg, numai pe frig, numai noaptea,  
Ca o cenuşăreasă aproape de momentul morţii.  
Toate poveştile se amestecă.  
Pentru că n-o să pot niciodată să nasc un copil,  
Să-l cresc, să-l alăptez, să-i cânt, să-i construiesc oraşe-tablou.  
Pentru că se vor usca, vor plânge cu lacrimile morţii,  
Se vor clătina în fiecare clipă, iar eu
Iar eu nu voi putea decât să-mi pun mâinile la frunte.  
  
Cum să-ţi cer să mă ierţi,
Să mă ierţi  
Şi să nu mai greşesc niciodată în viaţa asta,  
Strâns legată de tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...