Pagini

miercuri, 2 august 2023

un pește pe cer

un pește pe cer
un pește în farfurie
zboară spre ținutul fără tată
zboară spre nicăieri
e în același timp și aici și acolo
e și în Siria și în Siria
și în Salem și în Salem

am cunoscut un zmeu
un zmeu a făcut cunoștință cu mine
ne numărăm dinții
ne numărăm amintirile și visele
el zice
apoi eu zic
apoi el a zis că dacă și dacă și eu îl cred
desenez
îl desenez
mă desenează
mă desemnează omul lui
sunt omul lui 

de aici și până la calea ferată
de aici până în inima mea
de aici până în Dumbrava
de aici văd cu ocheanul
de aici întorc ozeneuri
sunt
simt
număr
am o mână în locul picioarelor
o lipsă
o lipsă
șoaptele sunt surorile mele
și sting și singure caută și sar 
am avut un vis din care
mă trezeam ba cineva ba altcineva
și nu mai știam unde e gura unde e ochiul
ce e calea lactee sau soarele
de câte ori înconjori pământul dacă se întinde o vulpe 
și așa mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...