Pagini

joi, 31 august 2023

a poem about two boats on a river

a fish a sailor
a big sun
sea water
the freight carriers bring birds from all over the world and put them in my heart
they don't know there's no more room there

all sing to me, they tell me
forget, relax, for your own good
there are many rivers you would like
I won't get there, but it's a beautiful dream
death, make me brave
let me stay a little longer
everything is made out of love
even those leaving their homes
the furious bullies
the golf critics
don't go with the angels, they don't want to dance, it's a trap
but I'm afraid to tell you
look, I'm sending you cranes for when it rains

all sing to me, they tell me
forget, relax, for your own good
there are many rivers you would like
everything is made out of love
--

un pește un marinar
un soare mare
apă de mare
transportatorii de marfuri aduc păsări din toată lumea și le pun în inima mea
ei nu știu că nu mai e loc

toate îmi cântă îmi spun 
uită, relaxează-te, pentru binele tău
sunt multe fluvii care ți-ar plăcea

nu voi ajunge acolo, dar e un vis frumos
moarte, fă-mă curajos
mai lasă-mă puțin

totul e făcut din iubire
chiar și plecații de la casele lor
bătăușii furioși
criticii de golf

nu pleca cu îngerii, nu vor să danseze, e o capcană
dar mi-e teamă să-ți spun
uite, îți trimit cocorii pentru când plouă

toate îmi cântă îmi spun
uită, relaxează-te, pentru binele tău
sunt multe fluvii care ți-ar plăcea
totul e făcut din iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...