Pagini

vineri, 25 august 2023

aici aricii au aer

dumnezeu e în bangladesh
în india
pe o stradă din paris
dumnezeu stă și se uită cum plângi
măsoară oxigen acolo unde mai e puțin 
culege legume
face glume bune
adună repune totul în ordine

nu vrea scrisori, mulțumiri, mențiuni
olimpiade, biserici
vrea doar să am mai multă încredere în ce e

duminică grătar pe acoperiș
marți sunăm doi grădinari
miercuri prindem pește
joi facem o fotografie care poate vorbi
vineri știm că suntem vii
sâmbătă ne odihnim
luni vrem să plecăm cu un tren de jucărie 

zâmbet 
zestre
zare
zor

zi
zeu
zmeu
zimbru

azi
o floare mi-a spus că sunt preferatul ei
o floare tristă mi-a trimis tandrețe
o vulpe așteaptă
clara miaună
patul e moale 
pieptul meu nu are nume să-l strig când plouă
cineva face curat pentru noi
aud vânt
vântul mă aude
îmi știe respirația 
și vrea să mai stea să vadă stelele 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...