Pagini

marți, 29 august 2023

#

m-am trezit
eram deshidratat și buimac
piața era goală de oameni
era ora cinci și puțin
un cocoș mi-a dat apă și pâine apoi mi-a cântat ceva din Enescu
hai, bătrâne, zice cocoșul
mai ai haine de purtat 
mai ai locuri de văzut
hai
și mă îmbrâncea delicat de la spate
lasă deznădejdea asta și fă-ți un prieten

păcatul era o amintire
aveam bocancii uzi și o umbrelă cu elice
flori în locul ochilor
eram ba foarte înalt ba foarte mic
eram ba în azi, ba în alaltăieri
pe genunchii mei stătea o pasăre cunoscută
gustul înfrângerii ieșise afară cu o noapte înainte când vărsasem tot ce băusem

jur să țin aceste secrete
jur să cresc
jur să încep această grădină
să aduc pești și iepuri obișnuiți cu înghețul

hai, bătrâne, zice cocoșul
lasă deznădejdea asta și fă-ți un prieten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...