Pagini

joi, 24 august 2023

gellunaumcareare

două mașini s-au ciocnit când mă gândeam la tine
la mine nu mă gândeam; nu, nu mă gândeam
cumpăram băuturi, sorbeam băuturi
eram un șarpe iubit de oameni care vindeca răni și alunga somnul
treceam peste tot felul de obstacole

iluzia orașului se topea în coline ca asta
tu strigai: hai la masă
și eu veneam copii adulmecând roșii și ardei copți
vinete și fructe de pădure


nu e nevoie să te doară la fiecare pas
hai la doctor, știu un doctor bun
nu vorbește, nu privește, nu cere, nu crede că știe
acolo am dus toate păsările și toți ogarii care ne salutau când ai ajuns tu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...