Pagini

sâmbătă, 26 februarie 2022

unde ești, bre, nimeni?

și i-aș fi zis orice numai să termine cu gândul ăla al lui
nu înțelegeam că nu o face dinadins
că nu e prima oară și că a mai cerut ajutor
că deși mi se părea mie că semănăm asta nu seamănă
e un alt animal cu care își dă târcoale cel mai jovial dintre pământeni

dacă suntem cuminți aici ne lasă la piscină
primim biscuiți cu gem și antibiotice și râdem toți de situația asta în care ne aflăm

nu are nimeni cheie pentru sufletul meu, ce nu-ntelegi
dar eu îl știam pe nimeni ăsta și voiam să-l găsesc să-i scot mațele să îl întreb: de ce nu-l lași, mă, împace? ce mai vrei de la el

așa că plecam cu noaptea-n cap
atât de devreme că și felinarele se-nfrigurau
și mă luptam mereu cu altcineva, căutandu-l pe nimeni
care nu-l lăsa în pace pe prietenul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...