Pagini

marți, 22 februarie 2022

simplu

sunt aici
în casa nouă împodobită de dei
cu lustră frumoasă și draperii mari galbene
pisica se împiedică între noi dar rămâne
încredere oarbă de matelot
sushi plânge și ea la ușă 
sub duș e apă caldă
noi nu ne mai certăm demult
eu am dramele mele artistice în discuții de cate trei ore
cumva, nu mă uită Dumnezeu chiar de tot
poate are el un plan, sper că are
alegeri decizii pachete cu surprize
tu faci troienița asta, tu cânți colindele și fiecare vocișoară din cor
ai face bine să fii pregătit, vânătorule
mereu suntem pregătiți 
cu creionul după ureche alergând armăsari repetitivi
sunt pământ
sunt malick într-o zi în care nu prea merg rotitoarele
în fond poate să ți se pară că nimic nu e o minune sau că totul e o minune
știm ce vom alege dinainte să fi ajuns aici
venetia e un oraș frumos 
mănânc paste merg pe ape ca știm noi cine o rusoaică ne primește înăuntru și pe străzile alea cu nimic de făcut, parcă țin minte cine sunt
înfulecând pizza și stele întregi și bărci de agrement
bărcuțe
steluțe 
la hotel așa zis hotel
la duș
la mare depărtare de casă
și totuși știu de ce sunt aici
dar nu pot să spun
respir, văd și în mine e un fel de liniște
mirifica, scurtă
dar pe care nu o pot uita nici dacă mă străduiesc
o liniște vastă vie
totul e la locul lui aici și acolo
nimeni nu ne legitimează
și nu avem nimic de făcut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...