Pagini

vineri, 25 februarie 2022

#

război
răzb
r
pace
răz
răzb
război

acestea sunt doar câteva litere
nu schimbă și nu ajută pe altcineva decât pe mine

cineva ia micul dejun la geamul unui vagon gol
acum suntem în pauză

mă întreb unde sunt soldații americani
și ce facem cu marfarul
și sacii plini de muzicuțe din magazii
zice
or să le dea cu contractele în cap

nu sunt pregătit să mor
am o fiică de care să am grijă
o lume
de ce nu aud nimic de pe partea asta a drumului

răz
boiul
e acolo unde
suntem și noi

de foarte sus părem altceva
cu cine să las totul
rugăciunile nu trec de plafon
sau poate trec, de unde să știu
încă avem rezerve și nu șuieră nimic în jur
și o voce ne spune să avem răbdare
o aud încet și nu știu dacă mă sting eu sau ea

pescuiesc pentru un batalion întreg
și mănânc ultimul
elefanții netezesc poteca pun nuferi și pițigoi înaintea noastră
peisajul se schimbă des, des

nu știu cine scrie și cui
simt totul 
precis
și cânt 
și țin ochii cat pot de bine închiși când e nevoie

foc
fum
liniște
trec dincolo de rău
și el cu noi
cu saci și copii și vise și încredere în oricine poate fi de ajutor
ajutor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...