Pagini

vineri, 25 februarie 2022

limba

cu totul nou cu totul gol cu totul după mine
când ai face orice pentru o scânteie o aruncătură sinceră un bob de orez un glob de trage tu primul apoi vedem pe cine facem vânător în familia asta călcată de boli și furie și 
copilul de sub o masă îngână el știe ce 
dacă pleci e mai bine

întorc pagina și văd chiar văd
dacă te inspiri nu înseamnă că furi sau că nu meriți
apa în cadă e peste gât
jobenul pus pe dos într-o bărcuță 
nu mă asemui cu nimeni că-ți tai limba licuriciule zice
și zbor ne-am făcut și mansarde și toba mare și cuib și clar de lună
nu mă asemui cu nimeni că-ți tai limba licuriciule
și nu mai facem baie-mpreună
și nu ne mai holbăm la semafoare
și nu ne mai aducem aminte cum era deși nu prea era 
nu trecem răul pe încredere datoriile pe caiet și copilăria pe noi am făcut totul dar totul se schimba în trosc bang și îți mâncai sinele de pe jos
pe râu în jos pe râu în jos
dar ce frumos
acum spune tu cum a fost și nu te mai întrerupe nimeni 

dar mirosea a oțet și a mine
de nu vedeai la doi metri 
și nu era ceva anume de făcut
admir admir
cum cade colosseum cade 
fără urmă de praf și plânset
fotografii blitzuri
câini deranjați

am făcut-o și p-asta cumetre
acum o să nu se pară că am fost liberi
și nu e nimeni să spună altceva

dar mirosea a mine și a beznă și era bine
nu mă asemui cu nimeni că-ți tai limba licuriciule, zice
și o tăia și o punea în supă și mâncăm ca mântuitorii pe săturate tot ce se găsea
și eram grei și un timp nu mai știam frica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...