Pagini

miercuri, 18 martie 2015

triburi cu patru guri

totul e de bun augur ce cerne ce rămâne pe perne dincolo de epidermă
de fapt n-am nimic n-am făcut n-am avut nimic n-am pierdut nimic
și strig în arabă în română turnul babel încurcat întinde o mână care mă hrănește
pește crește dintr-un pește poetul rostește
rodul crește - ne lovește peste creștet
am evadat de la creșă era cam zgomotos și mult prea curat pe jos 
pe drum am întâlnit un albastros cam nervos că-l lăsase nevasta plecase cu altul 
mi-a zis nu-ncerca s-atingi înaltul - fii înaltul 
și-am fost înaltul până când în locul meu cred c-a venit altul care aștepta înaltul
n-o să poți să faci saltul - așa-ți vorbește vocea din cap, nu
parcurg atât cât mă duce capul și inima mă odihnesc doar duminica 
sport cu frica dar frică din frică se naște nu e-n fiecare zi paște așa că uităm să ne ridicăm din mlaștină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...