Pagini

duminică, 8 martie 2015

dasq gang - dope

tu nu ai nume tu nu ai nume tu nu ai nume tu nu ai nume
trag patru gloanțe în cine sunt uit mereu 
semeni vânt culegi furtună n-o să mă las niciodată n-o să plec niciodată
io nu dau pe nimeni afară din inima mea 
și totuși pare gol ca un circ pierdut ca o discotecă pe care n-o mai ascult
fantâna din care beau fântâna în care înoată delfini aveau mari așteptări de la mine
reține n-am fost n-o să pot să fiuca tine
marfă în port mă-nchin mă-nec mă-nchin vina tuturor e că nu știm să fim 
câine la drum de seară ce nu te-ntărește te cam omoară
pește cu oase cine te așteptă dincolo de zid de case 
acordeonist plâng pompierii vulcanic ca un medic fără remediu
observă jegul nu fi ca mine nu fi ca restul lumea nu-i cum crezi tu 
real real real real 
scot casetofonul pe geam mă-mpac cu tine crăiasă de porțelan
urcat în aeroplan conduc acasă strajnic cum unele amintiri nu te mai lasă
fără ospăț fără lacrimi fiecare boschetar pe bancheta din spate
trec de ape mă omor în fiecare noapte și-mi place la patru ace aștept
adu-mi nota de plată în nasturi și vată hamal   
adu-mi nota de plată adu-mi nota de plată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...