Pagini

joi, 19 martie 2015

Tobin 18

semantic aștept cuvintele din piept încrezător în forțele mele de după eșec 
amon tobin dumnezeu zâmbim catacombele te-așteaptă nu uita să te închini 
în peru cade gerul cade roua-n inima femeii aroma sfârșitului ne găsește pe toți subit știi ce poți
te-ascunzi sperând speri ascunzând ceea ce nu s-a pierdut napalm ascult vocea mării moarte în urechea dreaptă 
acum suntem buni de plată dar pe lumea cealaltă plătim cum cât am iubit cu cât am îngrijit
îmbujorat alcoolic la fundul paharului la fundul paharului la fundul paharului dimineața farului
ce ai trăit ce-ai avut în gând să evadezi să mori plângând dar vezi tu nordul nu se-ascunde în busole kasparov hardcore 
medieval ființă de cristal alamă oraj scâncet țigări parcă o aud și azi urme de zăpadă pe palme
necrolog pe strada fluviilor din artere și spitale ne împrietenim în visele tale amare mobilate cu bucăți de piele naturală 
zile rele tic-tac timpul e ucigașul perfect eu zac în conacul meu defect uneori cineva mă-ntreabă dacă mai plec
mic check într-o viață anterioară am fost călugăr grec azi mă odihnesc în grădina fără pată nimeni nu mai vrea dovezi
salvare răsăritul carpatin cine știm să fim înapoi gândurilor în ciuda rândurilor în numele păsărilor fără aripi
palid privesc la tine și mi-e foame caracatița îmi zice c-o să fie bine și-apoi pleacă și-apoi plec ultima povește în deșert
ne deșirăm ca-n zece negri mititei ne deșirăm credem că e vorba doar de ei ne deșirăm la capătul blocului dublura mea-i sătulă
toate sunt la locul lor ca-n deasupra tuturor toate sunt la locul lor sculptez viața norilor 
dacă vedeți un înger să-i spuneți c-am aflat c-a plecat din grajdiul în care îl țineam legat
o să-l găsesc chiar de-ar fi să nu mai vorbesc să nu mai privesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...