Pagini

vineri, 28 februarie 2014

rap cereri despre mâine

pepene galben 
ce dacă nu mă place nimeni 
pâine și crochete
ce dacă nu mă place nimeni
piele unghii trepte 
ce dacă nu mă place nimeni
nu am nevoie nici măcar de mine

ține minte balta din care au ieșit cu toții 
ține minte balta din care beau și proștii
încă două trepte cerbul carpatin 
încă două trepte nu mă mai abțin

mâna stângă și otrava cârdul verde mă ura 
cearșaful și mortul pierde vina ta e vina mea
sâni ce-acoperă mareea gura o deschizi și-aștepți
doar substanțe și enigme muzică de-analfabeți 

elefanții mă stimează scot punga și urlu tare
câte suflete de oameni câte minți de animale
ține minte cifrul vine ziua judecăților
viii cu vinul și morții cu morții lor 
și morții cu morții lor și morții cu morții lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...