Pagini

miercuri, 26 februarie 2014

gândacul din gambă

murgul e de vină întotdeauna 
ține minte femeia nu contează 
ține minte paharul nu contează 
ține minte nimic nu contează 
cazi și râzi și fă-te că tu ai vrut ca lucrurile să se întâmple așa
suferă poetule altfel o să-ți ia ăștia pâinea de la gură 
o să mori bolnav murdar și sărac și nimeni n-o să se uite înăuntrul tău
altfel decât într-o autopsie obișnuită 
vor spune 
cât căcat în mațele ăstuia între atâtea metafore 
și aici se vor opri cu toții 
asta vor vedea și vor mirosi cu toții
karma ne păcălește pe toți eu știu asta
dar sunt tot nefericit 
pentru că nu știu când 
o să-mi apară în fața ușii cineva care seamănă cu tine
intră cu obuzul în primărie n-o să mă mai speriu 
o să mă cac pe mine dar o să știu să am răbdare
dă-mi seringa aia în formă de inimă și paharul meu cu apă 
și carioca de la mama
ia-ți și singur și râzi murdărește-te
piei ca un fluture după nici 24 de ore nimeni n-o să știe că ai fost aici 
stinge lumina stinge lumina lumina lumina lumina lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...