Pagini

marți, 25 februarie 2014

eutu

tu verifici mașina de scris 
eu verific petrecerile vopselele
oamenilor le crește câte o ciupercă în vârful capului nu-i mai recunoști
acum nu mă refer la noi 
sau un bulb ca de înger
acum pot să mă refer la noi 
sau căciula care trăiește cât trăiește și-apoi arată altfel decât atunci când

și binecuvântarea stă la rând
știu 
poate pare ciudat
e un timp pentru viața
un timp pentru moarte
un timp pentru singurătate
un timp pentru boală pentru griji

mă bucur că nu sunt eu cel mai important 
cineva trebuia să-mi spună și asta
și n-a venit din cărțile zen 
nu trebuie să citești prea multe
toate spun același lucru
și aproape nimeni nu poate ține minte

eu verific țeava pistolului 
cele patru camere și știu căvreasămaibată
și trebuie să las asta să se întâmple

șipoateteatrulosămăprimească
așacumștiu
fărăsămăîntrebenimicmaimultdecâtcummăcheamăpemine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...