Pagini

vineri, 14 februarie 2014

cargo

viața te ia pe dinainte
nu mai știi ce voiai să spui ce voiai să faci 
se-ntețește hora vieții și păsările nu au ce căuta în hora vieții
dacă nu știi să cânți 
cântă
soldat
de ce nu cânți 

la ce-ți ajută poeziile, cristi 
îmi ajută să știu c-a fost frumos
îmi aduc aminte de pasărea mea albastră

o să fiu bun, o să fiu bun, strigă mortul înaintea glonțului 
să bei apă, strigă soțul înaintea glonțului
nu se mai poate respira în orașul ăsta, strigă moartea
n-o să te mai cert niciodată când ești mic

acum aruncă-mi o pară și spune-mi trăiește-ți viața
nu mai ai prea mult timp 
sau ai tot timpul 
fii bărbat
trebuie să știi să faci asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...