marți, 25 septembrie 2012

mărăcini - poem necunoscut

stau la masă cu tine beau din acelaşi pahar murdar
gropar te iau la trântă
mă tem de ratare ca de o maladie cu mâini de femeie
seringa asta din care curge moarte seamănă cu mama
cebinecănimeni

larvă lacom lacune
fermentăm serbarea-i aproape dar nu izbutim nu izbândim
din borcanul tău cu dulceaţă îmi faci cu ochiul
te las încă puţin
încă puțin

port
moneu
paraşută pahar de unică
formular de înscriere în clasa a patra
pandemie de primăvară - pune-te bine cu cei de sus

suntem toţi o apă din care nu bea nimeni iar asta ne face fericiţi
un inel înfipt pe degetul patru
pe tine, doar pe tine te urăsc, cupidon
pe tine, doar pe tine, nume început cu aceeaşi vocală

3 comentarii:

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...