joi, 1 decembrie 2011

plumb

plouă prostesc
purta-mi-aţi steagurile printre coaste
sau cum ar zice nord, uitaţi-mă acasă în zilele
în care-aveţi să-mi daţi veştile proaste

nu iau mărunţişul niciodată
şi totuşi îmi trebuie
aleg prost
torn în ceaşca necuvenită
întreb neîntrebat
răspund deşi nu se mai întreabă
nimeni

repet de câţiva ani clasa a zecea
încă mai copiez la fizică
chimia mă ştie pe derost
aş vrea să fie invers
am făcut rost şi de oglinzi
numai să te prezinţi înainte
de ora zece

nodurile sunt şi ele la zi
port părul tot mai scurt
nu mai fac calculele în minte
încă iubesc regula de trei simplă şi
piramidele regulate
şi fustele tăiate de sus
şi degetele lui M.

nu mai am buletin
carnet de note
de student
permis de trecere - frontiera eşti tu
eu sunt un vierme cu suflare de om
ce e cel mai nasol în toată povestea?
am aflat unde stai

4 comentarii:

  1. Îmi pare rău că trebuie să-ţi spun asta, chiar îmi pare, dar tocmai s-a terminat sticluţa..
    Zor de Zi are facebook?

    RăspundețiȘtergere
  2. zor de zi e in pas cu zilele noastre...
    Roxana Cîrligel

    RăspundețiȘtergere
  3. vede-te-as peste nisip,la mal de mare.

    RăspundețiȘtergere

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...