Pagini

sâmbătă, 22 mai 2010

Schimbare/Străinul sunt eu.

Materia tremură la auzul adevărului precum
Tremură frunzele plăpânde la auz de vânt.
Pot crede - ştiu ele ceva din cărţile pe care ea
Nu mi le-a dat (sau a uitat să mi le dea) să le citesc.  
Pot crede - ne-am născut în camera cu tuburi goale
De-oxigen,  
Sau pot, precum şoptea păpuşa făcută din sare,  
Să-nvăţ să cred că străinul sunt eu.
  
Pot rupe rădăcini din soare
Şi pot cresta pe frunţi deschise tot  
Numele meu.
Nu pot s-aud porţile-nchise,
Ce plâng cu glasul lor prea sus,
Scriind scrisori neterminate către zeu.
  
Vocile unei vieţi din viitor sunt ale ei,
Priviri împrumutate timpului,  
Îi râd, pentr-un moment,
În faţă, sorţii.  
Schimbarea poartă azi veşminte  
Ale morţii.  
Ghearele unui monstru nevăzut cântă la liră, netezeşte
Culcuşul cu arome de-auriu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...