Pagini

joi, 27 mai 2010

Iar i-am auzit azi...

Mă scalzi în ape tulburi,  
"Ce, crezi că duc dorul lacrimilor? Fumuri!"
În inimile oamenilor tineri stau
Atunci când sunt făr-adapost.
Şi toate mă primesc.
Mă-ntreabă: "cum te simţi"?
Şi le spun
O poveste.

Două minţi cuminţi stau strângând din dinţi de lapte.
Femei din vest plâng la tulpinele copacilor cu fructe leneşe.  
Necoapte sunt iubirile noastre.  
Deşarte sunt speranţele sparte.
Triste sunt pământurile ce-au secat sub greutatea ei.
  
Sunt mâncat în fiecare noapte de vulturi cu cioc despicat,  
De şerpi cu vorba iute, de reptile reci.  
Tu treci, ne spui ceva şi pleci în casa fără de pereţi.
Regreţi? Eu nu!
Repeţi? Tu nu!
Ce vreţi? Ei nu!..
  
Mă scazi dintr-un trecut,  
Te sperii, cazi
Când palmele-ţi sunt goale.  
Lăzi stau
La poalele munţilor,
Citind coloane kilometrice
De coduri
De bare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...