Pagini

miercuri, 5 mai 2010

Cuvinte-n perechi (poemul erotic)

Aş vrea să am pe loc ce am cerut:
Două lanterne pentru ochi,
Două cărţi vechi pentru tarot,
Două înotătoare mari,
Două dorinţe ce nu pot.
  
Două cântări la bustul gol
Şi două ţipete ce vor,
Două uimiri întregi
Şi-un clopot mort.  
  
Aş fi murit pentru-un minut
În care să mă fi chemat,  
În care ochi străini să nu mai fi contat,
Aş fi murit, aş fi murit.  
  
Aş fi murit, tu te-ai fi bucurat,
Dar ceasul rău te-a luat cu el.  
Poate mă vei lăsa din nou să mor,
Mă voi grăbi, mă voi grăbi.
  
În roşu mă vor înarma,
Am să măsor din greu.
Roşu-grena voi fi eu tot,
Iar tu uitarea dintr-o stea.
  
Cobor pe-aceleaşi trepte moi,
Cu păşi ce nu-s ai mei şi nu vor fi,  
În ziua-n care toate se vor repeta,  
Nu voi lipsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...