Pagini

miercuri, 18 noiembrie 2009

Reanimare -cantabil-

ochii nu mai vad
gura nu mai simte
bratele nu cer
e iarna-n cer (x8)

iar e ger cumplit,
iar eu nu-ti cer
decat un cer mai mic
nu stiu...
nu mai stiu ce vreau...

sunt mic
sunt tot mai mic (x2)

am disparut ca ars, ca un chibrit cand
nu mi-am mai dorit sa dorm sub cerul altuia
caci m-altoia cu vara lui
cu pomii lui cei verzi
imi zicea ca....
"vezi? e chiar usor sa mori..."
"e cel mai usor sa mori."

sunt neingrijit
sunt nepoftit mereu
sunt tot eu, inamicul perfect
inamicul....

uneori sunt mantaua de ploaie
in care-a stat, in care-a stat...
in care-a stat si ea.

ea e iarna mea
iar eu sunt anotimpul ei intarziat
sunt mut
nu pot sa-i spun
nu pot sa-i spun ca n-am uitat
dar vreau...

vreau sa traiesc (x8)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...