Pagini

duminică, 1 noiembrie 2009

Dancing Trees

Șase corzi mângâiate în alb
Mă vor face mereu să mă pierd de mine,
Să cred măcar că am pașit
În cea mai apropiată din lumile
De dincolo de voi.

Trei bătăi cu podul palmelei,
Mici uneltiri ale unui intrus.
Un refren cunoscut în cel puțin două din viețile
Plecate-ntr-un apus.

Îngână-mă aprobator,
Prinde-mi umarul în atele să nu cumva să fug
Într-una din lumile mele.

Într-unul din visele mele,
Într-un pat străin,
Intr-un pendul,
Într-un suflet prin timp trecut.

Trei bătăi prevestesc că vii.
Alte trei că ți-e dor.
Tot trei c-ai vrea să-mi vorbești.
Trei bătăi te scot dintre vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...