Pagini

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Progresie/ Șaizeci de mii de secunde și ceva

Trebuie doar să ciupesc corzile, două câte două,
Ca sa am în fața ochilor mei de culori înșelătoare
Toata povestea asta care
Nu va avea nume răsunator
Sau spectatori nervoși.

E din ce în ce...
Din ce în ce...

Asta poate smulge oricând o jumătate de zâmbet
Pe care să-l păstrezi între foi,
În caz ca vei avea, în etapa a treia,
Nevoie de semne.

Sadismul meu nu mai poate veni în ajutorul nimanui,
Iar paginile seamănă cu eroii tăi ce nu dau înapoi.
Așa ca vom sugera numai,
Lăsându-i pe ei să facă ce vor cu viețile noastre.

Hänsel și Gretel erau atât de fericiti că nu-și vor pierde urma,
Iar eu eram aproape de o revoluție în doi,
Când vântul a-nceput a ne crapa încet
Fiecare parte a corpului.

Am fi putut sta la muzeu.
Am fi fost mândri de noi.
Si alții ar fi fost mândrii de noi.

"Poate-o să plouă..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...