Pagini

luni, 22 ianuarie 2024

someone sang and slowly danced

plec la mare plec la munte plec ocean și mă-ntorc ovarian x4

să ne fim noi frați sau ceilalți x2

ce licoare bem când dimineața ne
înghite ca pe-o lingură de lemn de salcie
eu mă țin de margini și le spun
ce bun vinul tău pe partea cealaltă

uite-te prin buzunare poate mă găsești
eu pescar ce prind doar coțul după-meselor
alcool
metilic metrica zboară
ascultă, nici iubirea nu mai e ce era odată
poate c-ai udat-o tu cu-n aparat de înmulțit păreri
cu-n aparat de ras păreri
cu o ninsoare dintre veri

eu credeam că ești ok da de fapt
am pierdut pariul ăsta cumpărat

dezamăgirea, cine s-o mai cânte
dezamăgirea, mă întorc în pântec x2

pe un pod înalt am văzut îngerii
se târguiau cu-n elefant
și tot vorbeau străpunger
și nu știau că am
la mine un bagaj, o bombă și un cântec
elaboram doar teorii
ce bine ești, da pe-altă planetă
cu albinele și-o treflă
ce bine că ești
o limbă străină perfectă
ce bine că ești
absentă

plec la mare plec la munte plec ocean și mă-ntorc ovarian x4

plec la x4

aoleo, ca tine nu mai suferă nimeni x3

aoleo, aoleo
eu credeam despre mine
că te iubesc dar mă iubeam
din greșeală tot pe mine

plec la mare plec ochean să-mi cânte și să mă descântece
un om care mă știe și mă-ntâmpină
cu tot ce are el și peste
cu o trompetă care crește
mă-ntorc cu limbă de moarte, cu sorți și sorcove x4
și frate-miu pe spate, că abel îl cheamă

eu iubeam pe toată lumea, dar lumea lipsă x2
eu iubeam pe toată lumea

mă tot prindeam da-mi scăpa ceva
din vedere x4

o să te cunosc dar până-atunci o să mă tot pierd un pic
o să te cunosc dar până-atunci

miracole, miracole, miracole
am o trompetă cu care te pierd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...