Pagini

marți, 23 ianuarie 2024

someone sang and slowly dance V

spune, fii liber ca o caracatiță în marțea asta
fii liber treci tu pe la mese și întreabă-mă, eu n-o să-ți mai răspund

aș putea să știu cine sunt, dar cum ne-am mai distra atunci?
să fie un final de lume, dar cum ne-am mai distra atunci?
să plouă cu iubire pe străzi pe care te duci, dar cum ne-am mai distra atunci?

pot încerca să explic, pot încerca să te uit
e-atât de ușor să distrugi și ura să tot crească
la o adunare fiecare ia cuvântul și-l rostogolește ca și cum ar conta
e ultima dată când îmi cer scuze pe cuvânt
e ultima poveste e, ultima poveste e

și se pleacă rânduri rânduri
și se pleacă și se iartă
și se pleacă rânduri, rânduri

fii și tu mai vesel nu vezi că se lasă seara peste bucureștii noi și prahova
când te-am cunoscut toți așteptam mărunt
și etajele se făceau tot mai moi pentru noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...