Pagini

luni, 22 ianuarie 2024

someone sang and slowly danced IV

sunt un om singr ce vrea alinare
unde ne-am uitat
un copil ce încă vrea la mare
și uită c-ai plecat

o la la la la
la la la la
o la la la la

poate că poate spune de toate
dar de noi nu va vorbi
poate că poate spune de toate
dar noi n-o să mai fim

fac pași mici înspre mine
mă port cu mănuși
văd schimbare prin vârful acului
dorință în umbra macului
odată m-am pierdut pe-o apă
un cântec m-a văzut cu ochii lui mici
am plâns
au crescut trei grădini de care nu mi-au spus

nu e nimic aici, nu e nimic
de priceput
acele ceasurilor tale
bat mărunt

o la la la la
o la la la la
la la la la

cum să spun, cum să spun
ca să lasă, că se lasă seara peste bucureștii noi x2

uite cât de bine mă simt
uite cât timp mai am
uite cât de bine mă simt
am plecat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...