Pagini

luni, 22 ianuarie 2024

someone sang and slowly danced III

hai să fie frumos ca la aladin
să te iubessc cu-o mână și cu una să mă uit pe mine
să scot firele și firme și fir-ar să fie de greșeală care ne tot urmărește
eu sunt pești, tu ești vărsător
eu sunt cești, tu ești stai că mor
ca într-un episod din familia flinstone sau
din pantera roz
din cântecul macilor

dar tu nu și nu și
că ți-e frică de cutremur și ești imprevizibilă
păi, dacă plouă să ne luăm umbrela
păi, dacă roua, bine, amza pelea
păi hai cu cântec
cu har, cu har

o să fie
o minune
ooo
vom fi lipsit
ce păcat
ce păcat

am avut o scânteie de geniu
o scrisoare telegraf
eu sunt stele la care te gândești
eu sunt următorul, eu

a, uitasem
ne-am închis cu toții-n acasa
avem acolo
tot ce nu ne trebuie

un tren de jucărie
o inimă arămie
dă vina pe cine vrei tu x2

dar nu pe mine, bine? x4

laser, frate
invizibil
o cetate
ce penibil

io nu-nțeleg
cum te aleg
unde s-apăs
io nu pricep
steme pe piept
stimă și cer
culețe

cer-ber
ce-mai-vrei
televizor cu trei canale
ce mai vrei

am zis un banc la care n-a râs nimeni
am plâns odată, doar o dată
am patinat, am ajuns și la sfârșit
o, ce bine-mi pare să mă văd

leulee, unde suunt celelalte animale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...