Pagini

marți, 23 ianuarie 2024

someone sang and slowly danced VI

mă vede zice că mă știe poartă și o pălărie cât o africă și jumătate și un fluviu gange spart
aș putea să dau un bună ziua să dau un bună ziua să las ceasu-n jos cu fața-n jos, dar nu-mi permite educația
și zice să-i dau un număr cu mai multe cifre pe care să sune în zilele ei bune și în zilele așa și-așa
eu mă dau ocupat și dau să par plecat la vânătoare de ciclopi de împărat
păi nu așa se face cine te-anvățat alfabetul ăsta incomplet trucat

pe-un pește vine și-mi vorbește
pe-o mare super-călătoare x2

bine, fie ca tine
și i-am dat toate numerele de la poliție de la circ de la plânset de la roata norocului și-am așteptat
nuntă de-mpărat cu invitați de peste tot care-aduc cadouri marfă și-o speriutură și petale mari pentru lăutari
am jurat am cinat am uitat cu cine venise și de ce
am luat la pachet gâze și parchet și ruj de buze peste piept

dacă ți se pare mult prea mult e pentru că e mult x2

dimineața nu ne mai recunoaștem eram un pic schimbați în părțile pe care le văzusem doar cu coada ochiului
așa că ne-am supărat, dar nu ne-am certat, am împărțit averi, pareri, culori
și-apoi ea a plecat în zări și-apoi eu am plecat în partea opusă ca să ne-ntâlnim sau cum să vă explic, sau cum să vă explic
bineînțeles că am ajuns la timp și i-am șoptit într-o sacoșă despre timp

nu-ți fie frică n-o să plec, n-o să plec n-o să plec x4

rutina e ușor de dus
mâncăm în fiecare zi apus
nu ne uităm la noi de sus

zice că mă știe, dar eu cred că minte-un pic x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...