Pagini

marți, 23 ianuarie 2024

spotif prowler

te caut, de ce
de ce
tristețea e rege

poate să se pună cu mine
poate să se-ascundă să-nchine
poate, poate
toți suntem o noapte din care ne naștem doar puțin
diminețile mă țin
fantomele din sticlele cu vin
un arlechin
în tâmple un chin
pe ușa mea vor intra
sute de mii de oameni cântând iubindu-mă-n gând
oracole căscând

la noi pe scară o caracatiță citește în palmă
un pește sabie nu vrea să mă vadă
un polițist numără trenuri
eu dau multe apeluri și vrea
fericire să dau și altora
fericire să iau

în somnul meu de om supra-natural
un bal în bal în care toți suntem iubiți
un bal în care toți suntem cuminți
un bal în care nu ne dăm plecați
un bal și pentru ceilalți

spune-mi: vreau să te pierd
nu mai pot fi întreg fără tine x2

prieteni de ocazie, prieteni de pahar
unde erați cu toții când durea x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...