Pagini

luni, 22 ianuarie 2024

nils's drm II

eliberator
anunțând schimbarea
nu știu unde zbor
vreau să mai văd marea
om multicolor
poezia harta
știu să fiu decor

eeelimin
simptom
văd
în tine
enorm

aaaaaaa aaaaaaa x2

un pescar culege flori de colț
un miner crede de zor
într-o oglindă mă uit să pierd ce am
ridic statuie omului ce sunt

un spectacol
în lumini
ce miracol
să ne fim
buni sau marton împărțim
o cărare pe care să iubim

aaaaaaaaaaaaaaa

mă scufund
doar cât să mă-ntorc mai bun
doar ca să știu
că nu există mai bun
în care îmi sunt
soare pământ
ultimul gând
trepte pe rând
o pană de vulpe schimbată în ulm
o carte pe care am primit-o de curând
am primit-o de curând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...