Pagini

luni, 30 octombrie 2023

pictori și foarfece pictori

într-o lume din imagini fii tu sursa
foarfece și pictori
pictori și alergători în două picioare
mă întorc în timp într-o furgonetă albastră și nu am nimic de rezolvat
schimb culoarea schimb anul beau doi litri de vopsea
acum taxi driver e la 20 m deasupra pământului
orașul trist eu tot cu vise de taximetrist
hai să plecăm de-aici
să mergem pe andromeda
acolo au lapte la cutie și păsări la gram
au coroane pentru cei ca mine și flori pentru orice vameș

ea nu vrea să plece
pedalează, visează alte planete
ea nu vrea să plece

caracatița mă măsoară din ochi
omul-femeie mă spintecă ușor
greșeala e la mine
timpul tic
timpul tac
nu ține cu cei ce ies seara să facă scandal 
să propună 
să-și lase capul în sticle și să uite

am o trompetă-n cap care cântă a singurătate
stau cu ea o țin îmbrațe
o învelesc în pături o legăn
mestecăm pâine moale
îi povestesc despre urșii polari

ea nu vrea să plece
pedalează, visează alte planete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...